Norge , Hästar , Prylar :)

Igår har jag och min pappa varigt i Norge pappa skulle dit på en jobb intervju som tog typ en timma jag fick sitta i stora antr´en och vänta . sen kom han vi åkte till någon gata och parkerade våran bil och började gå jag frågade pappa vart vi skulle gå men han sa att det var en överaskning vi förtsatte och gå tills jag fick skavsår på min häl av mina convarse . vi gick in till ett apotek och köpte skavsårs plåster , jag satte mig på en trapp och satt på ett skavsårs plåster och gick vidare se´n sa pappa att vi var vid en gata som hätte Karljohan och jag frågade var det det enda du skulle visa han sa ja sen gick vi till bilen och började åka hem från norge/oslo till sverige .

Idag ska jag kanske tll stallet igår ick jag massa häst gräjer av en kill som heter torbjörn för att han och hans pappa hade ett stort stall med 15 hästar så nu fick jag en massa grejen utav honnom . nu har jag hela vardags rummet fullt av häst prylar :) :D !!!!!! <3<3<3<3<3 ses hej då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0